Caféterian

Vår cafeteria är en jätteviktig samlingsplats på klubben. Där har vi barn/ungdomar som gör läxor, ridande som äter mellanmål och anhöriga som tar en kopp kaffe och kopplar av medan övriga familjemedlemmar rider.

Cafeterian drivs helt ideellt av våra medlemmar och ridande, som elev på ridskolan  får du tilldelat ett datum under terminen då det är din tur att hålla öppet, det försöks alltid läggas när du ändå är på plats för lektion. Givetvis så kommer din egen ridning först, men hålla gärna öppet så mycket du kan utan att inverka på den.
Kan du inte din tilldelade tid, försök då att byta med någon annan.

För att allt ska fungera har vi en cafeteriagrupp, de ansvarar för att fylla på förråden. Dessutom är de fenomenala på att hålla extraöppet vid våra aktiviteter och tävlingar!

cafe-oppetider